ЯК СТВОРИТИ ТАБЛИЦЮ В Word

Створення таблиці в Word – це простий процес, який дозволяє упорядкувати інформацію у вигляді рядків та стовпців. 

Ось кілька способів, як це зробити:

  • Спосіб 1: Використання інструменту "Таблиця".
Перейдіть на вкладку "Вставка" у верхньому меню Word.


Знайдіть і натисніть кнопку "Таблиця". З'явиться "Сітка" з квадратиками.


Наведіть курсор на сітку і виберіть потрібну кількість рядків та стовпців для вашої таблиці. Відпустивши кнопку миші, таблиця з'явиться у вашому документі.


  • Спосіб 2: Перетворення тексту на таблицю.
Якщо у вас є текст, розділений табуляцією або іншими символами, його можна швидко перетворити на таблицю:

Виділіть текст.


Перейдіть на вкладку "Вставка" і натисніть кнопку "Таблиця"Виберіть пункт "Перетворити текст на таблицю".


У "Діалоговому вікні" налаштуйте параметри перетворення (розділювач, кількість стовпців тощо) і натисніть "OK".



  • Спосіб 3: Вставка таблиці з більшою кількістю налаштувань
Перейдіть на вкладку "Вставка" і натисніть кнопку "Таблиця".
Виберіть пункт "Вставити таблицю".
У діалоговому вікні вкажіть потрібну кількість рядків та стовпців.


Додатково можна налаштувати автоматичне підписання рядків, розмір таблиці тощо.
  • Налаштування таблиці
Після створення таблиці ви можете:
  1. Змінювати розмір рядків та стовпців шляхом перетягування меж комірок.
  2. Додавати або видаляти рядки та стовпці за допомогою контекстного меню (права кнопка миші).
  3. Об'єднувати або розділяти комірки.
  4. Застосовувати різні стилі оформлення до таблиці та її елементів.
  5. Word дозволяє сортувати дані в таблиці за різними критеріями.
Збережіть часто використовувані формати таблиць як шаблони для швидкого повторного використання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Fotoflexer: БЕЗКОШТОВНИЙ ОНЛАЙН РЕДАКТОР ФОТО

Diffusers Image Outpaint: ДЕТАЛЬНИЙ ОГЛЯД

ВИДАЛЕННЯ ФОНОВОГО ЗОБРАЖЕННЯ ОНЛАЙН - ШВИДКО і ПРОСТО З СЕРВІСОМ Retoucher

Worditout: створіть свою хмару слів