ЯК СТВОРИТИ ТАБЛИЦЮ В Word
Створення таблиці в Word – це простий процес, який дозволяє упорядкувати інформацію у вигляді рядків та стовпців.
Ось кілька способів, як це зробити:
- Спосіб 1: Використання інструменту "Таблиця".
Знайдіть і натисніть кнопку "Таблиця". З'явиться "Сітка" з квадратиками.
Наведіть курсор на сітку і виберіть потрібну кількість рядків та стовпців для вашої таблиці. Відпустивши кнопку миші, таблиця з'явиться у вашому документі.
Якщо у вас є текст, розділений табуляцією або іншими символами, його можна швидко перетворити на таблицю:
Виділіть текст.
Перейдіть на вкладку "Вставка" і натисніть кнопку "Таблиця". Виберіть пункт "Перетворити текст на таблицю".
У "Діалоговому вікні" налаштуйте параметри перетворення (розділювач, кількість стовпців тощо) і натисніть "OK".
- Спосіб 3: Вставка таблиці з більшою кількістю налаштувань
Перейдіть на вкладку "Вставка" і натисніть кнопку "Таблиця".
Виберіть пункт "Вставити таблицю".
У діалоговому вікні вкажіть потрібну кількість рядків та стовпців.
Додатково можна налаштувати автоматичне підписання рядків, розмір таблиці тощо.
- Налаштування таблиці
- Змінювати розмір рядків та стовпців шляхом перетягування меж комірок.
- Додавати або видаляти рядки та стовпці за допомогою контекстного меню (права кнопка миші).
- Об'єднувати або розділяти комірки.
- Застосовувати різні стилі оформлення до таблиці та її елементів.
- Word дозволяє сортувати дані в таблиці за різними критеріями.
Збережіть часто використовувані формати таблиць як шаблони для швидкого повторного використання.
Коментарі
Дописати коментар